3 gru 2013

Był sobie mięciutki sweter z H&M... czyli świąteczna wełniana poducha :)

Kupiłam cudowny sweter...cudowny, bo bardzo milutki w dotyku i z reniferami :D Niestety nijak mi nie pasował. Zabierałam się do wyjścia w nim ze 3 razy, ale za każdym jednak przebierałam w coś innego. W końcu stwierdziłam, że będzie się tak marnował, leżąc w szafie i wykorzystałam go na najmilszą w dotyku poduchę, z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia :P

Poduchy, Boże Narodzenie, wiązana, na troczki, ze swetra, w renifery, jak uszyć, z serduszkami, z reniferem, skandynawska, miła w dotyku,

Poszewka wiązana na wstążki, szyta na zakładkę. Ozdabiana filcowymi serduchami. Wymiary poduszki i poszewki 35 x 35 cm. Do kupienia, info na priv :) Z żalem się z nią rozstanę, ale niestety nie mogę trzymać w domu wszystkiego co mi się podoba :P 

Poduchy, Boże Narodzenie, wiązana, na troczki, ze swetra, w renifery, jak uszyć, z serduszkami, z reniferem, skandynawska, miła w dotyku,

Poduchy, Boże Narodzenie, wiązana, na troczki, ze swetra, w renifery, jak uszyć, z serduszkami, z reniferem, skandynawska, miła w dotyku,

3 komentarze:

  1. Śliczna i do tego wiązana na troczki. Piękny wzór skontrastowany z czerwienią. :)
    Ja coś czuję, że też bym sobie w reniferach hasać nie umiała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja w reniferach hasałabym chętnie, ale niestety krój tego swetra nie hasał z moimi krągłościami ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cudna ta podusia..świetny pomysł z wykorzystaniem swetra.Pozdrawiam i zapraszam do Mnie.Magdalena http://pretty-homepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń