16 sty 2014

Mama, tata i ja, czyli cała rodzina gotuje!

Dzisiaj pokażę Wam zestaw, jaki ostatnio miałam przyjemność zaprojektować i uszyć :) Podstawą projektu był kolor niebieski, który miał zostać uzupełniony przez fajne, kolorowe wzory, które zachęcą 3 latkę do korzystania z fartuszka :) Zdecydowałam się na tkaninę z Ikei, z której wykorzystałam ptaszki na fartuszek, a wzór liści na rękawice :) Rękawice są z jednej strony niebieskiej, z drugiej wzorzyste. Wypełnione podwójną warstwą zabezpieczenia przez ciepłem. Ogólnie jest to świetny prezent dla całej rodziny, bo nie trzeba rozbijać prezentów na składowe i można fajnie skomponować całość na bazie wybranego koloru :)

Fartuszek kuchenny, Rękawice kuchenne, dla dziecka, 3 latka, zestaw, dla całej rodziny, dla dorosłego, hand made, rękodzieło, na zamówienie, tkaniny ikea

Fartuszek kuchenny, Rękawice kuchenne, dla dziecka, 3 latka, zestaw, dla całej rodziny, dla dorosłego, hand made, rękodzieło, na zamówienie, tkaniny ikea

Fartuszek kuchenny, Rękawice kuchenne, dla dziecka, 3 latka, zestaw, dla całej rodziny, dla dorosłego, hand made, rękodzieło, na zamówienie, tkaniny ikea

4 komentarze:

  1. Muszę się w końcu wybrać do Ikei! Ten materiał w ptaszki jest świetny. Bardzo fajny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne, pasuje i dla dziewczynki i dla chłopca

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pozytywne, aż chce się gotować:)Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet! Pomaganie w kuchni w takim fartuszku to czysta przyjemność! pięknie szyjesz, przyłączam si ę do obserwowania Twoich dzieł. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń