12 sty 2014

Rękawiczki zimowe ze swetra :)

Pamiętacie sweter z H&M, który przeszyłam na poszewkę? Możecie zobaczyć ją tutaj :) Tymczasem zostały mi rękawy i z początku chciałam uszyć z nich miśka. Tymczasem coś mnie tknęło i w 10 minut zrobiłam sobie urocze i ciepłe rękawiczki z jednym palcem. Jak to zrobić? Bardzo prosto - według poniższego rysunku :) 

jak uszyć, na zimę, Rękawice, rękawiczki, szybko, z jednym palcem, ze swetra,

Ja jeszcze powycinałam trójkąty w zapasie na szew po zszyciu (uważajcie, by nie naciąć szwu!) między kciukiem,a palcem wskazującym, żeby lepiej się układały :) Jeśli macie stary sweterek (najlepiej ze ściągaczem!) to możecie szybko zrobić z niego urocze rękawice :) Można pozszywać ręcznie, zajmie to chwilę więcej, ale da się to zrobić ładnie (nawet przez początkujące rękodzielniczki), bo żaden szew nie jest widoczny :) Teraz zima może nadchodzić ;) 

jak uszyć, na zimę, Rękawice, rękawiczki, szybko, z jednym palcem, ze swetra,
Ja wykorzystałam rękawy :) zszywka.pl

2 komentarze: