23 kwi 2014

A tak obszyłam moją mamę + apaszki dla dzieci :)

Moja mama na Wielkanoc zażyczyła sobie torbę i kominek. Wybrała sobie tą z motywem plotkujących dziewczyn :) Wielkością pasowała idealnie, a do stylu mamy (także kontekstu ciągłego gadania;)) również :) Ponadto torba ma ukrytą niespodziankę - kosmetyczkę wpinaną na klamerkę do wnętrza :) Do tego kominek, który pasuje również do bluz z kapturem - dzianinowy, w dwóch odcieniach szarości. Fotki w zachodzącym słońcu :D

Torby na ramię, Apaszka dla malucha, tkaniny Katowice, bawełna, Kosmetyczka, wpinana do torby, na szyję, Kominy,
fot. Justyna Wójcik

Torby na ramię, Apaszka dla malucha, tkaniny Katowice, bawełna, Kosmetyczka, wpinana do torby, na szyję, Kominy,
fot. Justyna Wójcik

Torby na ramię, Apaszka dla malucha, tkaniny Katowice, bawełna, Kosmetyczka, wpinana do torby, na szyję, Kominy,
fot. Justyna Wójcik

Torby na ramię, Apaszka dla malucha, tkaniny Katowice, bawełna, Kosmetyczka, wpinana do torby, na szyję, Kominy,
fot. Justyna Wójcik

Raduś natomiast dostał apaszkę, którą już wcześniej Wam pokazywałam tutaj. I to nie koniec wspaniałości, bo z tkaniny, którą dostałam od jego rodziców powstały już kolejne cudne apaszki dla dzieci, które pokaże Wam niebawem :D

Torby na ramię, Apaszka dla malucha, tkaniny Katowice, bawełna, Kosmetyczka, wpinana do torby, na szyję, Kominy,
fot. Michał Trybus

Torby na ramię, Apaszka dla malucha, tkaniny Katowice, bawełna, Kosmetyczka, wpinana do torby, na szyję, Kominy,
fot. Michał Trybus

A na koniec miła informacja dla szyjących z Katowic i okolic. Tuż obok teatru Wyspiańskiego, otworzono świetny sklep z tkaninami. Wybór ogromny, ceny różne. Kupiłam tam mnóstwo na ciuszki, ale także takie wiosenne bawełny na apaszki dla maluchów :) Ten egzemplarz do kupienia tutaj


Torby na ramię, Apaszka dla malucha, tkaniny Katowice, bawełna, Kosmetyczka, wpinana do torby, na szyję, Kominy,
fot. Justyna Wójcik


4 komentarze:

  1. Jaka z mamy młodzieżówa! Wspaniale! :))) No to fajnie ją obdarowałaś. Apaszki też niczego sobie, natomiast zdjęcia przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :D Nikt nie wierzy, że to moja mama :P Znajomi, jak ją widzą pierwszy raz to jej "siema" mówią :D

      Usuń
  2. Witam :)
    Możesz mi powiedzieć jak nazywa się ten sklep i gdzie dokładnie się znajduje?

    OdpowiedzUsuń