24 kwi 2014

Wyróżnienie LBA dla Na Maszynie :)

Dzisiaj bardzo mile, bo zostaliśmy wyróżnieni przez IWAKKI w Liebster Award :) Na początek kilka słów o zasadach  tej nagrody:

Wyróżnienia, LA, Liebster Award, lba, nagroda,



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną pracę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy na blogu odpowiedzieć na pytanie, otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz osoby (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A teraz odpowiedzi na pytania jakie otrzymałam :)

1. Pasja, czym jest dla Ciebie?

Pasja...
  • kiedy robiąc coś czuję w sobie tak ogromną radość, że boję się, że eksploduje z jej ogromu ;) 
  • kiedy mimo wszystkich przeciwności losu nie poddajesz się i dalej ją realizujesz :)
  • kiedy czujesz, że jesteś w czymś naprawdę dobry i robisz to całą duszą :)



2. Kto jest Twoim autorytetem? 

Każdy kto realizuje swoją pasję :) Cenię ludzi, którzy wytrwale i często mimo wielu przeszkód spełniają swoje marzenia :) A tak konkretnie szyciowo to napewno Kasia Modowa Krawcowa :)


3. Jak spędzasz wolny czas?

Wolny czas? Nie mam... :P Jestem cały czas w ruchu, staram się wykorzystać każdą chwilę na robienie rzeczy które lubię. Nie mam podziału na czas pracy i czas wolny, bo wszystko się ze sobą przeplata. W ciągu dnia szyję, spaceruję z psem, czytam książki, piję kawę w kawiarni, a wszystko to ma wpływ na moją pracę :) 


4. Gdzie szukasz inspiracji?

Wszędzie :) Przede wszystkim wokół mnie - na ulicach, w kawiarniach, w czasie rozmów ze znajomymi, czy na kiermaszach i spotkaniach szyciowych. Dużo inspiracji czerpie od otaczających mnie zwierzaków (co chyba widać, po moich ogoniastych poduchach;)). Lubię też poprzeglądać tumblr, pinspire, stylowi i inne portale, jakie akurat gdzieś mi się wyświetlą :P

Moje pytania do nominowanych: 
Wszystkie blogi dotyczą szycia, więc pytania będę też bardziej specjalistyczne :)

1. Jaka jest Twoja ulubiona tkanina? Chodzi o rodzaj tkaniny, wzór, kolor :) Taka wymarzona :D
2. Przy jakim projekcie szyciowym najbardziej rwałaś sobie włosy z głowy i dlaczego? :D
3. Z czego jesteś najbardziej dumna? (może być kwestia szyciowa, lub inna :))
4. I na koniec, trochę zabawy :P Jakie jest Twoje najzabawniejsze wspomnienie? Takie, że kiedy zaczynasz o tym myśleć ogarnia Cię atak śmiechu ;)


Moja lista nominowanych blogów :)


3 komentarze:

  1. Ooo, dziękuję, ciekawa inicjatywa! Wygląda na to, że trzeba będzie wrzucić nową notkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za spowiedzi, bardzo ciekawe :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń