17 cze 2014

Bluzka z asymetrycznym dekoltem

Dzisiaj pokażę Wam bardzo wygodną dzianinową bluzeczkę w odcieniach zgniłej zieleni i brzoskwini :) Ciężko się szyło, ale było warto! W talii wciągnęłam gumkę, rękawek 3/4, zawinięty i podwinięty na zewnątrz podwójnie :)

Bluzy i bluzeczki, rękaw 3/4, gumka w talii, łódka, dekolt, opadająca, na ramię, szeroki, kwiaty, dzianina, rękaw, kimono,
fot. Michał Trybus

Krój udziwniony. Przygotowałam formę, jak pod normalną bluzkę, z rękawem kimono, ale z jednej strony mocniej wycięłam dekolt, dzięki czemu bluzeczka opada z jednego ramienia, ale długość rękawka jest ta sama (czego nie widać na manekinie, bo nie ma rąk i ma trochę szersze ramiona ode mnie :D). Taką bluzkę można uzyskać, przez wycięcie dużego dekoltu łódkowego, a następnie opuszczenie na jednym ramieniu, ale wtedy długość rękawka będzie różna.

Bluzy i bluzeczki, rękaw 3/4, gumka w talii, łódka, dekolt, opadająca, na ramię, szeroki, kwiaty, dzianina, rękaw, kimono,
fot. Justyna Wójcik

Wykrój jest wycięty do normalnego dekoltu, ale ma zaznaczenie, w którym miejscu wyciąć jeden bok, tak by opadał na ramię :)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna aż ciekawa na Tobie :) i materiał aż ślinka leci. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiony w Katowicach :D

      Usuń
    2. Ja też jestem ciekawa dekoltu na właścicielce :) Fajny pomysł z tym ramieniem :)

      Usuń