13 cze 2014

Elastyczna sukienka z zakładkami, odcinana w talii, idealna na lato ;)

Pokaże Wam dzisiaj moją sukienkę, w której byłam na ślubie przyjaciółki :) Ze względu na moje pełne kształty i figurę w typie klepsydry zdecydowałam się na krój odcinany w talii (uwielbiam takie! leżą świetnie na prawie każdej sylwetce),  z zakładkami na biuście. 

Do uszycia góry wykorzystałam wykrój z Anny Moda na Szycie nr 3/2013. Trochę przeraziłam się, gdy spojrzałam na wykrój, ale dzięki opisowi okazał się łatwy do uszycia, a całość super leży :) Polecam ten wykrój (w odróżnieniu od wielu podobnych z burdy), ponieważ ma przewidziany otwór w który wchodzi ostatnia zakładka górnej części, dzięki czemu całość ładnie się układa, a nie marszy między gorsem. W wykrojach burdy często trzeba gdzieś tam upychać po wierzchu ten nadmiar. Pominęłam pas w tali, a dół skroiłam z półkoła.


Sukienki, sukienka, z zakładkami, zakładana na biuście, dzianina, elastyczna, z koła, z półkoła, Anna, moda na szycie, 3/2013
fot. Michał Trybus

Mam tylko jedną uwagę. Sukienkę szyłam z cienkiej dzianiny i odszycie dekoltu wyszło do mniej za szerokie.


Sukienki, sukienka, z zakładkami, zakładana na biuście, dzianina, elastyczna, z koła, z półkoła, Anna, moda na szycie, 3/2013
fot. Michał Trybus

Mam kilka cm więcej w biuście i biodrach niż mój manekin, za to mniej w ramionach, przez co sukienka bardziej "opływa" moje kształty, a ja wypełniam zakładki na biuście ;) Dzięki temu, że mam węższe ramiona podkrój pachy tworzy u mnie mały rękawek kimonowy.

Sukienki, sukienka, z zakładkami, zakładana na biuście, dzianina, elastyczna, z koła, z półkoła, Anna, moda na szycie, 3/2013
Miny mam oczywiście cudowne ;)

Sukienki, sukienka, z zakładkami, zakładana na biuście, dzianina, elastyczna, z koła, z półkoła, Anna, moda na szycie, 3/2013
fot. Michał Trybus

Chodzi o tą górę, z granatowej sukienki z okładki.

Sukienki, sukienka, z zakładkami, zakładana na biuście, dzianina, elastyczna, z koła, z półkoła, Anna, moda na szycie, 3/2013
Moda na szycie 3/2013

6 komentarzy:

  1. Super sukienka no i ten kolor! Też lubię takie kroje które maskują co nieco a uwydatniają co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor super i pieknie sie calosc prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka, cudowny kolor i Ty wyglądasz w niej jak księżniczka! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! doskonale leży ! i mój ulubiony odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń