24 sie 2014

Regulowana bluza dla przyszłej mamy :)

Dzisiaj pokażę Wam bardzo fajne zamówienie :) Bluza z kapturem zapinana na dwa zamki, a przez to regulowana. Idealna dla przyszłych mam, tak by osłonić brzuszek w chłodne dni, a także, by nosić w niej maluszka (oczywiście w chuście!), już po przyjściu na świat :) Fajne jest w niej to, że można ją zapiąć ciaśniej, przez co po porodzie nada się idealnie, gdy otulić chce się jedynie mama ;)

Bluzy, bluza, dla mamy, dla ciężarnej, dla dziecka, dla niemowlaka, do noszenia z chustą, na zamek, z kapturem, regulowana, dzielona, dresówka,


Na pierwszym zdjęciu wariant ciaśniejszy, na trzecim luźniejszy. Niestety mój manekin trochę nie spasował do bluzy, ale mam nadzieję, że widzicie jej fenomen :) Jest też trochę wygnieciona :D Zdjęcia robiłam wieczorem, trochę je wyjaśniłam i wtedy wyszło szydło z worka :P


Bluzy, bluza, dla mamy, dla ciężarnej, dla dziecka, dla niemowlaka, do noszenia z chustą, na zamek, z kapturem, regulowana, dzielona, dresówka,

Bluzy, bluza, dla mamy, dla ciężarnej, dla dziecka, dla niemowlaka, do noszenia z chustą, na zamek, z kapturem, regulowana, dzielona, dresówka,

6 komentarzy:

  1. Tutaj też świetna sprawa. Na ogół jest problem z zakryciem brzucha, gdy tylko zrobi się zimniej. A ciepło musi być:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo, ale super! :D Ma być luźno, i będzie luźno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, myślę, że przypadła by do gustu każdej przyszłej mamie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza, kaptur mega fajny :)

    OdpowiedzUsuń