27 sie 2014

Vintage sukienka z cudownej dzianiny :)

Dzisiaj pokaże Wam moją własną sukienkę, w której się zakochałam :) Zarówno w tkaninie (a kupiłam ją już baaardzo dawno temu), jak i kroju :) Góra ma cięcia pionowe, bez rękawów. Dół z półkola, całość rozdzielona paskiem z nurka :) Minusem tego kroju jest duży dekolt...widziany z góry.

A, właśnie :) Plusem tej sukienki jest też to, że nie ma zamka :) Do wykończenia wnętrza użyłam cieńkiej dzianiny :)


Sukienki, z koła, z półkola, dzianinowa, tkanina sukienkowa, vintage, motyw roślinny, z paskiem, cięcie francuskie, odcinana w talii, dekolt serduszko, serducho, serce


Sukienki, z koła, z półkola, dzianinowa, tkanina sukienkowa, vintage, motyw roślinny, z paskiem, cięcie francuskie, odcinana w talii, dekolt serduszko, serducho, serce


Sukienki, z koła, z półkola, dzianinowa, tkanina sukienkowa, vintage, motyw roślinny, z paskiem, cięcie francuskie, odcinana w talii, dekolt serduszko, serducho, serce

4 komentarze:

  1. Taki dekolt z góry może przerażać [mam sukienkę z takim dekoltem;)], ale z przodu wygląda bardzo ładnie. Nie czepiaj się, ładnie wyglądasz, promieniejesz :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i modelka:) A skąd wzięłaś wykrój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam sama z konstrukcji :) ale w burdzie była podobna góra, tyle, że dopasowana na niemiecką figurę - szerokie ramiona, mały biust, więc zupełnie odwrotnie niż u mnie ;) jeśli trafię na nią przy okazji, to podeślę nr burdy :)

      Usuń