18 wrz 2014

Co uszyła moja mama w dwa dni?

Zdolniacha z tej mojej mamy :D Zobaczcie, co uszyła siedząc pierwszy raz przy maszynie do szycia :)

Zaczęła od pokrowców na tel...

Bluzy, Bluzeczki, z kapturem, na zamówienie, kurs szycia, warsztaty szyciowe, jak zacząć szyć, wrocław, dresówka, z kieszonką,


Potem uszyła torbę ;)


Bluzy, Bluzeczki, z kapturem, na zamówienie, kurs szycia, warsztaty szyciowe, jak zacząć szyć, wrocław, dresówka, z kieszonką,


Więc wzięła się za prostą, dzianinową bluzeczkę z kieszonką w szopy :D


Bluzy, Bluzeczki, z kapturem, na zamówienie, kurs szycia, warsztaty szyciowe, jak zacząć szyć, wrocław, dresówka, z kieszonką,


Bluzy, Bluzeczki, z kapturem, na zamówienie, kurs szycia, warsztaty szyciowe, jak zacząć szyć, wrocław, dresówka, z kieszonką,


A na koniec uszyła bluzę z kapturem :D


Bluzy, Bluzeczki, z kapturem, na zamówienie, kurs szycia, warsztaty szyciowe, jak zacząć szyć, wrocław, dresówka, z kieszonką,


Bluzy, Bluzeczki, z kapturem, na zamówienie, kurs szycia, warsztaty szyciowe, jak zacząć szyć, wrocław, dresówka, z kieszonką,

Jeśli też chcecie tak się rozszyć :D zapraszam na kursy szycia do pracowni ;)

8 komentarzy:

  1. Ojej, no to mama moze byc z siebie dumna! Ja czasem sobie cos podszyje a ttakie proste rzeczy, gratuluje bluzy, wyszla znakomicie, nigdy bym nie powdziala ze to debiut. Ja jeszcze nigdy bluzy nie uszylam musze wiec koniecznie sprobowac. Tylko czy nie majac overloka uda mi sie zrobic jak ladnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy :) A jaką masz maszynę do szycia?

      Usuń
    2. Ojej.. maszyna to staaaary Łucznik Singer, ale daje radę i nadal sprawna. Gdybyście były bliże to już bym stała u Was pod drzwiami po nauki:)

      Usuń
    3. Stary Łucznik powinien dać sobie z nią radę :) Możesz poczytać o szyciu dzianiny tutaj: http://namaszynie.blogspot.com/2014/08/jak-szyc-dzianine-i-dresowke-na-zwykej.html

      Usuń
  2. Ja zaluje ze mam daleko wszedzie gdzie odbywaja sie jakiekolwiek kursy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Wrocław warto się skusić, żeby też pozwiedzać :P Takie przyjemne, z pożytecznym ;)

      Usuń
  3. Świetnie jak na pierwszy raz. Jestem pod wielkim wrażeniem. Wszystko wygląda tak profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa dni, poważnie?! Zaraz nabawię się kompleksów ;)

    OdpowiedzUsuń