10 maj 2017

Metamorfoza fotela na Trójkącie

Wreszcie! Udało mi się uszyć poduchy dla starego, sfatygowanego fotela :) Wcześniej wymieniłam mu pasy nośne, a następnie uszyłam dwie niezależne poduchy wypełnione mięciutką kulką silikonową. To mój fotel do czytania i modlitwy :) Wymarzony! Nie ważne, że ma sfatygowane rączki! Jest cudownie wygodny, z widokiem na Wrocławskie niebo (i budynki Trójkąta :P ).

Poduchy, fotel, renowacja, tapicerowanie, wrocław, wroclaw, rękodzieło, rzemiosło, warsztaty, trójkąt bermudzki, na maszynie,ikea, tkaniny, print, fabric, hand made, szycie, diy, sew, sewing,



Poduchy, fotel, renowacja, tapicerowanie, wrocław, wroclaw, rękodzieło, rzemiosło, warsztaty, trójkąt bermudzki, na maszynie,ikea, tkaniny, print, fabric, hand made, szycie, diy, sew, sewing,


Zapraszam również na mój instagram :) 


Poduchy, fotel, renowacja, tapicerowanie, wrocław, wroclaw, rękodzieło, rzemiosło, warsztaty, trójkąt bermudzki, na maszynie,ikea, tkaniny, print, fabric, hand made, szycie, diy, sew, sewing,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz